29 januari 2013

Hej bloggen!
 
Nu var det några dagar sedan jag bloggade någonting. Har varit riktigt dålig pga en förkylning med både feber och absolut ingen styrka. Låg i sängen både onsdag och torsdag förra veckan och gjorde ingenting. Mårten fick jag hjälp med som tur väl är för att sedan i fredags orka ta mig till stallet då kiropraktorn skulle komma förbi.
 
Idag är första dagen sedan förra veckan som jag känner mig tillräckligt pigg för att orka rida eller ens tänka tanken på att rida. Så jag ska klä på mig ridbyxor med underställ sedan och försöka ta mig upp i sadeln. Känna igenom Mårren lite.
 
Han satt fast ganska rejält i fredags. I vänster kors, där han alltid sitter fast. Det kommer ifrån att han skjuter ut höger bog (därmed också vänster bak), och nu under vintern när han sprungit mycket i hagen, och jag inte har kunnat rida igenom honom riktigt känns det som att det kanske inte är så konstigt att han satt fast. Kiropraktorn löste det dock ganska fort och Mårten blev glad över det! 
 
Nu hoppas jag i alla fall att jag ska komma igång ordentligt med bloggningen igen!
 
Mårren fick ett nytt täcke i helgen! Från rean på Charlies.
PUBLICERAT 2013-01-29 | 11:38:23 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!
 
Nu var det några dagar sedan jag bloggade någonting. Har varit riktigt dålig pga en förkylning med både feber och absolut ingen styrka. Låg i sängen både onsdag och torsdag förra veckan och gjorde ingenting. Mårten fick jag hjälp med som tur väl är för att sedan i fredags orka ta mig till stallet då kiropraktorn skulle komma förbi.
 
Idag är första dagen sedan förra veckan som jag känner mig tillräckligt pigg för att orka rida eller ens tänka tanken på att rida. Så jag ska klä på mig ridbyxor med underställ sedan och försöka ta mig upp i sadeln. Känna igenom Mårren lite.
 
Han satt fast ganska rejält i fredags. I vänster kors, där han alltid sitter fast. Det kommer ifrån att han skjuter ut höger bog (därmed också vänster bak), och nu under vintern när han sprungit mycket i hagen, och jag inte har kunnat rida igenom honom riktigt känns det som att det kanske inte är så konstigt att han satt fast. Kiropraktorn löste det dock ganska fort och Mårten blev glad över det! 
 
Nu hoppas jag i alla fall att jag ska komma igång ordentligt med bloggningen igen!
 
Mårren fick ett nytt täcke i helgen! Från rean på Charlies.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0