20 januari 2013

Jag ska strax köra till stallet där en uteritt väntar. Tänkte skritta en längre runda idag, så att han inte får träningsvärk efter igår. Får se om vi får sällskap eller inte, men får ha med mig hörlurar så jag kan lyssna på musik annars. 
 
Kan säga att jag är glad att jag la på Mårtens hans jättetjocka och varma vintertäcke igår då det har varit uppåt -20 (!!) grader inatt. Ångrar dock att jag inte la på halsen, men ska nog göra det innan jag åker från stallet i eftermiddag så att han inte står och fryser, stackarn. Inför ridturen idag blir det nog tjocktäcke x2.
 
I eftermiddag sedan sänds världscupshoppning på SVTplay och SVT1. SVTplay startar sin sändning 14.30 och SVT1 sänder sammandrag vid kl. 17.00. Jag lär missa i alla fall början på livesändningen, men ska kolla på den när jag kommer hem. Återigen tur att man kan se dem i efterhand!
 
ÄlgMårten <3
PUBLICERAT 2013-01-20 | 13:51:30 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag ska strax köra till stallet där en uteritt väntar. Tänkte skritta en längre runda idag, så att han inte får träningsvärk efter igår. Får se om vi får sällskap eller inte, men får ha med mig hörlurar så jag kan lyssna på musik annars. 
 
Kan säga att jag är glad att jag la på Mårtens hans jättetjocka och varma vintertäcke igår då det har varit uppåt -20 (!!) grader inatt. Ångrar dock att jag inte la på halsen, men ska nog göra det innan jag åker från stallet i eftermiddag så att han inte står och fryser, stackarn. Inför ridturen idag blir det nog tjocktäcke x2.
 
I eftermiddag sedan sänds världscupshoppning på SVTplay och SVT1. SVTplay startar sin sändning 14.30 och SVT1 sänder sammandrag vid kl. 17.00. Jag lär missa i alla fall början på livesändningen, men ska kolla på den när jag kommer hem. Återigen tur att man kan se dem i efterhand!
 
ÄlgMårten <3
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0