1 januari 2013

God dag.
 
Hur mår alla idag? Jag mår faktiskt väldigt bra, då jag drack vatten sista timmarna på kvällen igår. Jag är däremot trött i kropp och knopp, då dagen i sig var ganska påfrestande. Idag kommer Mårren att få en ofrivillig vila från min sida, då jag inte vill riskera att köra bil med alkohol i kroppen.
 
Igår red jag i alla fall och det var en upplevelse. Skrittade fram ute med Alice och Lennart och Lennart var på hugget om man säger så. Mårten däremot var fin. Han har varit fin i munnen sen jag började rida honom igen vilket är väldigt skönt.
 
Det är mitt nyårslöfte för i år faktiskt, att han ska vara fin i munnen. Haha. Jag ska försöka att rida mer med sätet istället och få Mårren mer lyhörd. Få en bättre ridning och ridkänsla! 
 
Nu ska jag återgå till The Fellowship of the Ring, Extended version med min fina pojkvän.
PUBLICERAT 2013-01-01 | 14:45:12 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God dag.
 
Hur mår alla idag? Jag mår faktiskt väldigt bra, då jag drack vatten sista timmarna på kvällen igår. Jag är däremot trött i kropp och knopp, då dagen i sig var ganska påfrestande. Idag kommer Mårren att få en ofrivillig vila från min sida, då jag inte vill riskera att köra bil med alkohol i kroppen.
 
Igår red jag i alla fall och det var en upplevelse. Skrittade fram ute med Alice och Lennart och Lennart var på hugget om man säger så. Mårten däremot var fin. Han har varit fin i munnen sen jag började rida honom igen vilket är väldigt skönt.
 
Det är mitt nyårslöfte för i år faktiskt, att han ska vara fin i munnen. Haha. Jag ska försöka att rida mer med sätet istället och få Mårren mer lyhörd. Få en bättre ridning och ridkänsla! 
 
Nu ska jag återgå till The Fellowship of the Ring, Extended version med min fina pojkvän.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0