Taggad på skola!

God dag bloggen!
 
Idag fick jag inloggningsuppgifter till min skola och lite sådant och jag är så taggad inför måndag! Har aldrig känt såhär inför skolan innan men det ska bli så fruktansvärt roligt att läsa den här kursen. Jag kommer nog inte vara lika inspirerad till att läsa när det gäller MatteB sedan, men det tar vi då.
 
Anledningen till att jag ska plugga lite nu är för att jag vill läsa till djursjukvårdare, och det är två kurser som jag inte läste i gymnasiet som jag behöver för att ha behörighet till utbildningen. Då väljer jag att läsa upp dem nu, via distans, även om jag inte ska söka till djursjukvårade i höst. Känns bäst att ha det gjort, så kan jag söka sedan när jag har lite koll på läget i mitt liv.
 
Det här är lite av vad jag ska hålla på med de närmsta tio veckorna:
PUBLICERAT 2013-02-05 | 13:11:48 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God dag bloggen!
 
Idag fick jag inloggningsuppgifter till min skola och lite sådant och jag är så taggad inför måndag! Har aldrig känt såhär inför skolan innan men det ska bli så fruktansvärt roligt att läsa den här kursen. Jag kommer nog inte vara lika inspirerad till att läsa när det gäller MatteB sedan, men det tar vi då.
 
Anledningen till att jag ska plugga lite nu är för att jag vill läsa till djursjukvårdare, och det är två kurser som jag inte läste i gymnasiet som jag behöver för att ha behörighet till utbildningen. Då väljer jag att läsa upp dem nu, via distans, även om jag inte ska söka till djursjukvårade i höst. Känns bäst att ha det gjort, så kan jag söka sedan när jag har lite koll på läget i mitt liv.
 
Det här är lite av vad jag ska hålla på med de närmsta tio veckorna:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0