Sommarnyheter från Schockemöhle Sports.

Schockemöhle Sports har kommit ut med lite nyheter. Jag tycker att Schockemöhle är väldigt från gång till gång faktiskt. Vissa grejer tycker jag är skitsnygga medan andra inte faller mig i smaken över huvud taget.
 
Färgerna tycker jag var lite snyggare den här gången (jag gillar ju verkligen marinblått), men jag vet inte om jag är sådär stormförtjust ändå... Jag tycker om schabraken och transportskydden (speciellt transportskydden!), men det andra tycker jag inte var något speciellt direkt. Det är tråkigt att de inte har några produktbilder på dressyrschabraken dessutom, det vill man ju gärna ha.
 
Täcket som är under här kostar 799:- och det tycker jag verkligen var ett överpris. Det är inget speiciellt med det, bara ett helt vanligt täcke utan något som gör det utstickande på något vis. Skulle jag köpa det hade jag verkligen tyckt att jag bara betalat för märket. Det finns bra många snygga täcken som inte kostar så mycket, så det hade jag aldrig köpt tror jag icke.
 
 
 
PUBLICERAT 2013-02-16 | 16:42:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Schockemöhle Sports har kommit ut med lite nyheter. Jag tycker att Schockemöhle är väldigt från gång till gång faktiskt. Vissa grejer tycker jag är skitsnygga medan andra inte faller mig i smaken över huvud taget.
 
Färgerna tycker jag var lite snyggare den här gången (jag gillar ju verkligen marinblått), men jag vet inte om jag är sådär stormförtjust ändå... Jag tycker om schabraken och transportskydden (speciellt transportskydden!), men det andra tycker jag inte var något speciellt direkt. Det är tråkigt att de inte har några produktbilder på dressyrschabraken dessutom, det vill man ju gärna ha.
 
Täcket som är under här kostar 799:- och det tycker jag verkligen var ett överpris. Det är inget speiciellt med det, bara ett helt vanligt täcke utan något som gör det utstickande på något vis. Skulle jag köpa det hade jag verkligen tyckt att jag bara betalat för märket. Det finns bra många snygga täcken som inte kostar så mycket, så det hade jag aldrig köpt tror jag icke.
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0