Skoningsdax!

Idag är det dags för skoning för Herr Mårris. Har vi tur kommer vi lindrigt undan och slipper använda nya skor men man vet ju aldrig. Ridas ska Mårten också göras, och är ridbanan okej så blir det nog ett pass där. Jag har fått massor av ny inspiration efter igår så jag är verkligen taggad!
 
Före och efter skoning.
PUBLICERAT 2013-02-11 | 10:08:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är det dags för skoning för Herr Mårris. Har vi tur kommer vi lindrigt undan och slipper använda nya skor men man vet ju aldrig. Ridas ska Mårten också göras, och är ridbanan okej så blir det nog ett pass där. Jag har fått massor av ny inspiration efter igår så jag är verkligen taggad!
 
Före och efter skoning.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0