Sitter just nu i...

Sitter just nu i soffan och tittar på familjen annorlunda med min mor. Hon hjälpte mig att träna magen nu under pausen då jag inte tyckte att jag tränade den så mycket innan idag.

Jag var i stallet i mer än två timmar i eftermiddags även om jag inte red eller gjorde något speciellt. Jag mockade och gjorde alla vardagssysslor.

Efter att jag var klar med dem så finsmörjde jag mitt vardagsträns så det skulle bli riktigt rent. Jag bytte även pannband till ett clinkerpannband som jag köpte för ett halvår sedan. På tiden kanske...

PUBLICERAT 2013-02-18 | 20:47:02 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitter just nu i soffan och tittar på familjen annorlunda med min mor. Hon hjälpte mig att träna magen nu under pausen då jag inte tyckte att jag tränade den så mycket innan idag.

Jag var i stallet i mer än två timmar i eftermiddags även om jag inte red eller gjorde något speciellt. Jag mockade och gjorde alla vardagssysslor.

Efter att jag var klar med dem så finsmörjde jag mitt vardagsträns så det skulle bli riktigt rent. Jag bytte även pannband till ett clinkerpannband som jag köpte för ett halvår sedan. På tiden kanske...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0