Oslagbart lyxig hästgård.

 
Har ni några miljoner liggandes och skräpar? Då kan ni köpa den här hästgården! Gården ligger en timmes bilresa från New York och utropspriset är 18,1 miljoner dollar. Det är ganska mycket pengar... Allt du behöver i hästväg hittar du på den här gården. Med bl.a hovslagarstall, fölstall och veterinärrum. Jag tror aldrig att jag har sett ett mer toppmodernt stall i alla fall!
 
Vill du läsa mer kan du läsa på Hippson här och här kommer du till gårdens egen hemsida.
 



PUBLICERAT 2013-02-11 | 13:26:00 | KATEGORI Tips från coachen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Har ni några miljoner liggandes och skräpar? Då kan ni köpa den här hästgården! Gården ligger en timmes bilresa från New York och utropspriset är 18,1 miljoner dollar. Det är ganska mycket pengar... Allt du behöver i hästväg hittar du på den här gården. Med bl.a hovslagarstall, fölstall och veterinärrum. Jag tror aldrig att jag har sett ett mer toppmodernt stall i alla fall!
 
Vill du läsa mer kan du läsa på Hippson här och här kommer du till gårdens egen hemsida.
 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Ponnydressyr - Sara

Superfin blogg!

Kram Ponnydressyr

Svar: Tack så mycket!
Frida Holgersson

2013-02-12 @ 09:57:14
URL: http://ponnydressyr.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0