Ofrivillig vilodag nr. 2.

Det blev ingen ridning idag. Jag fick helt från ingenstans ont i urinvägarna och valde att avstå ridningen, för att jag vet att det bara blir värre. Det kommer och går, smärtan, men jag har vant mig vid den efter så många år med samma problem. Så tröttsamt dock och min häst hade behövt gå ett pass idag. 
 
Igår blev det heller aldrig någon ridning, då vädret självklart blev värre och värre efter att jag skrivit här att det var uppehåll. Typiskt och jättetråkigt. Men vädret kan man inte rå för och jag valde att lägga hans vilodag så att jag slapp rida i det värsta. Inte visste jag att jag skulle få ont idag och inte rida pga det också. Grymt tråkigt.
 
Annars är det inte många knop här ikväll. Jag sitter i mitt rum och myser framför mitt skrivbord med tända ljus och väntar på att farmen ska börja om en timme. Snacka om liv alltså, haha... Hoppas jag mår bättre imorgon.
 
Vädret igår.
 
Just nu.
PUBLICERAT 2013-02-19 | 18:28:28 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev ingen ridning idag. Jag fick helt från ingenstans ont i urinvägarna och valde att avstå ridningen, för att jag vet att det bara blir värre. Det kommer och går, smärtan, men jag har vant mig vid den efter så många år med samma problem. Så tröttsamt dock och min häst hade behövt gå ett pass idag. 
 
Igår blev det heller aldrig någon ridning, då vädret självklart blev värre och värre efter att jag skrivit här att det var uppehåll. Typiskt och jättetråkigt. Men vädret kan man inte rå för och jag valde att lägga hans vilodag så att jag slapp rida i det värsta. Inte visste jag att jag skulle få ont idag och inte rida pga det också. Grymt tråkigt.
 
Annars är det inte många knop här ikväll. Jag sitter i mitt rum och myser framför mitt skrivbord med tända ljus och väntar på att farmen ska börja om en timme. Snacka om liv alltså, haha... Hoppas jag mår bättre imorgon.
 
Vädret igår.
 
Just nu.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0