Ny, bättre film när vi leker på ridbanan.


Idag filmade Nils lite när jag sprang med Mårten. Det är en lite bättre film på hur det kan se ut när Mårten följer mig. Idag var han riktigt pigg och busig och ville springa mest hela tiden, trots att vi hade ridit ett helt ridpass innan. 
PUBLICERAT 2013-02-08 | 17:47:14 | KATEGORI Videos | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag filmade Nils lite när jag sprang med Mårten. Det är en lite bättre film på hur det kan se ut när Mårten följer mig. Idag var han riktigt pigg och busig och ville springa mest hela tiden, trots att vi hade ridit ett helt ridpass innan. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0