Min nya almanacka.

 
Jag skrev för några veckor sedan att jag hade gjort en almanacka och skickat efter. Jag tycker det är roligare att ha en almanacka som man kan skriva i för hand, än att ha saker uppskrivna i mobilen. Det känns mer på riktigt då. Förra året hade jag en almanacka i läder, och den är jättebra. Man köper en ny almanackadel varje år, så man kan ha den hur länge som helst. Men i år kände jag att jag hellre ville ha en almanacka som jag designat helt själv.
 
Den kom hem förra veckan och jag är jättenöjd med den! Tycker den är lagom stor (tog deras minsta variation) och den räcker gott och väl för mig. Det är extra roligt när man har egna bilder på framsidan tycker jag. Fem av fem toasters! :)
 
 
PUBLICERAT 2013-02-03 | 14:45:00 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag skrev för några veckor sedan att jag hade gjort en almanacka och skickat efter. Jag tycker det är roligare att ha en almanacka som man kan skriva i för hand, än att ha saker uppskrivna i mobilen. Det känns mer på riktigt då. Förra året hade jag en almanacka i läder, och den är jättebra. Man köper en ny almanackadel varje år, så man kan ha den hur länge som helst. Men i år kände jag att jag hellre ville ha en almanacka som jag designat helt själv.
 
Den kom hem förra veckan och jag är jättenöjd med den! Tycker den är lagom stor (tog deras minsta variation) och den räcker gott och väl för mig. Det är extra roligt när man har egna bilder på framsidan tycker jag. Fem av fem toasters! :)
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Sandra

Jag beställde också en egen almanacka därifrån. tycker precis som du att det är bättre att skriva för hand. Är rädd att mobilen ska strula till det och att viktiga anteckningar försvinner :P

Svar: Ja men visst är det roligare att ha något alldeles eget!
Frida Holgersson

2013-02-03 @ 20:43:35
URL: http://aylen.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0