Massiva hästskulpturer i snö i Kina.

 
 
Det här var verkligen bland det sjukaste jag har sett! Hur kommer man ens på tanken på att skapa något sånt här? Jag tycker det är riktigt häftigt i varje fall men förstår inte hur de har lyckats. Tänk vad grymt svårt det måste vara att kunna göra alla detajler på nära håll? Hur vet de vart de ska skrapa och hugga? På håll ser man ju precis men nära (som man får se i filmen) är det ju jättesvårt att se vad som ser bra ut. Riktigt bra jobbat av dem tycker jag. Det är ju inga verklighetstrogna hästar, men man har inga problem att se att det är hästar som det handlar om!
 
Vi får verkligen hoppas att det inte händer något så att dem förstörs inom den absolut närmsta tiden. När tiden går kommer snön smälta bort men hoppas att de hinner klart och folk hinner njuta av konstverket innan dess!
PUBLICERAT 2013-02-19 | 13:58:00 | KATEGORI Tips från coachen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Det här var verkligen bland det sjukaste jag har sett! Hur kommer man ens på tanken på att skapa något sånt här? Jag tycker det är riktigt häftigt i varje fall men förstår inte hur de har lyckats. Tänk vad grymt svårt det måste vara att kunna göra alla detajler på nära håll? Hur vet de vart de ska skrapa och hugga? På håll ser man ju precis men nära (som man får se i filmen) är det ju jättesvårt att se vad som ser bra ut. Riktigt bra jobbat av dem tycker jag. Det är ju inga verklighetstrogna hästar, men man har inga problem att se att det är hästar som det handlar om!
 
Vi får verkligen hoppas att det inte händer något så att dem förstörs inom den absolut närmsta tiden. När tiden går kommer snön smälta bort men hoppas att de hinner klart och folk hinner njuta av konstverket innan dess!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0