Kvällen ikväll.

Ikväll blir det en lugn kväll. Det blev ganska sent igårkväll och det känns idag. Sov lite längre än vad jag brukar göra men är ändå seg och trött. Det blir ju så när man förlorar nattsömnen. Den är viktig! Min plan är att spela the Sims, och dregla lite över Eskadrons produkter. Ett märkte som har växt i mina ögon de senaste månaderna. Mhm!
 
PUBLICERAT 2013-02-24 | 18:08:20 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll blir det en lugn kväll. Det blev ganska sent igårkväll och det känns idag. Sov lite längre än vad jag brukar göra men är ändå seg och trött. Det blir ju så när man förlorar nattsömnen. Den är viktig! Min plan är att spela the Sims, och dregla lite över Eskadrons produkter. Ett märkte som har växt i mina ögon de senaste månaderna. Mhm!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0