Klar med dagens studier.

 
 
Nu har jag pluggat färdigt för idag. Idag tog det lite längre tid än vad det har gjort innan, men det gör mig ingenting. Idag var det grundläggande kemi som jag fick studera, och även om det inte är min favorit inom naturkunskap så tyckte jag att det var ganska intressant.
 
Jag tänkte köra ett litet snabb-träningspass nu snart. Har en DVD som visar en träningsövning som ska göra att du tappar vikt och bygger muskler fort (om jag nu tror på det) som tar 20min att göra. Tänkte prova på den och se hur det känns. Senare i eftermiddag ska jag åka till stallet och Mårten. Hade tänkt mig en vilodag idag men den får nog bli imorgon istället för vädret är rätt ok här. Det är uppehåll mest hela tiden och när det väl kommer snö är det väldigt glesa flingor. 
PUBLICERAT 2013-02-18 | 12:16:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Nu har jag pluggat färdigt för idag. Idag tog det lite längre tid än vad det har gjort innan, men det gör mig ingenting. Idag var det grundläggande kemi som jag fick studera, och även om det inte är min favorit inom naturkunskap så tyckte jag att det var ganska intressant.
 
Jag tänkte köra ett litet snabb-träningspass nu snart. Har en DVD som visar en träningsövning som ska göra att du tappar vikt och bygger muskler fort (om jag nu tror på det) som tar 20min att göra. Tänkte prova på den och se hur det känns. Senare i eftermiddag ska jag åka till stallet och Mårten. Hade tänkt mig en vilodag idag men den får nog bli imorgon istället för vädret är rätt ok här. Det är uppehåll mest hela tiden och när det väl kommer snö är det väldigt glesa flingor. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0