Hos farmor och farfar

Är hos farmor och farfar nu. Vi sitter och väntar på kaffe och fika men farmor och farfar är i gamla huset just nu så vi får se när det blir av.

Min far håller på att krångla med att koppla så att lampor ska lysa och allt.

Fick ett sms idag på förmiddagen om Hannah kunde låna Mårten idag vilket gjorde mig hästfri idag. Skönt då jag fryser som fasen och är väldigt trött av någon anledning.

PUBLICERAT 2013-02-03 | 15:26:38 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Är hos farmor och farfar nu. Vi sitter och väntar på kaffe och fika men farmor och farfar är i gamla huset just nu så vi får se när det blir av.

Min far håller på att krångla med att koppla så att lampor ska lysa och allt.

Fick ett sms idag på förmiddagen om Hannah kunde låna Mårten idag vilket gjorde mig hästfri idag. Skönt då jag fryser som fasen och är väldigt trött av någon anledning.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0