Gina Tricot Grand Prix collection

 
Nu har Gina Tricot börjat sälja Grand Prix collectionen online på sin hemsida. Jag tycker att det är grymt snygga grejer de har skapat och skulle inte tacka nej till mycket av dem. Satte ihop ett litet kollage med kläderna jag helst skulle vilja ha i min garderob om jag hade fått välja.
 
PUBLICERAT 2013-02-04 | 21:27:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nu har Gina Tricot börjat sälja Grand Prix collectionen online på sin hemsida. Jag tycker att det är grymt snygga grejer de har skapat och skulle inte tacka nej till mycket av dem. Satte ihop ett litet kollage med kläderna jag helst skulle vilja ha i min garderob om jag hade fått välja.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0