Finaste reklam jag någonsin sett.

Den här reklamen visades under Super Bowl och jag tror det är den finaste reklam jag någonsin sett. 
 
 
PUBLICERAT 2013-02-06 | 12:14:00 | KATEGORI Tips från coachen | 2 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den här reklamen visades under Super Bowl och jag tror det är den finaste reklam jag någonsin sett. 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Ponnydressyr

Vilken fin blogg! Den reklam filmen är underbar :D

Svar: Tack så mycket! Visst är den! :)
Frida Holgersson

2013-02-06 @ 15:48:24
URL: http://ponnydressyr.se



POSTAT AV: Tove

Jättefin blogg :D

Svar: Tack så mycket!
Frida Holgersson

2013-02-06 @ 15:49:19
URL: http://granaryttarna.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0