En lista.

Vad har du för färg på dina ridbyxor? 
1 par bruna, 2 par marinblå, 1 par svarta, 1 par vinröda, 1 par beiga, 1 par vita, 1 par rutiga.
Har du ridstövlar eller ridskor? 
Jag har ridstövlar. Rider dock i kängor på vintern när det är kallt!

Vad är din favorithäst för ras? 
Min favorithäst är Mårten får jag väl säga, och han är korsning Halvblod/Tinker!
Vad har du för storklek på din hjälm? 
55 och 56.

Hur bra tycker du ditt stall är från 1-10? 
10!
Är hästar ditt liv? 
Ja det skulle man nog kunna säga!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? 
Det tror jag definitivt att det gör, även om jag inte har hästplanscher och det typiska hästtjejsrummet.
Du har ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? 
Svar ja.
Du har ridit en hel svart häst/ponny? 
Indeed.
Du har ridit en fjording? 
Ja!
Du har ridit en shettis? 
Självfallet.
Du har ridit en travare? 
Det har jag, ja.
Du har hoppat högre än 50cm? 
Yes.
 

Du rider dressyr i bland? 
Det gör jag.
Du använder alltid hjälm när du rider? 
ALLA gånger! Och det hoppas jag att alla gör!!!
Du kan stallreglerna? 
Alla stall har ju olika regler, men jag kan de som de flesta stall har. Definitivt.
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? 
Skulle säga att jag är i stallet 7 gånger i veckan. Inte ofta jag åker till stallet två gånger om dagen. De är i så fall de dagar jag har utsläpp och inte rider på morgon.
Du har en speciell favorithäst/ponny? 
Min pålle, får jag som sagt säga igen.
Du rider mer än 4 gånger i veckan? 
Jag försöker i alla fall.
Du läser hästböcker? 
Gjorde det när jag var yngre.
Du bor nära ett eller flera stall? 
Nja, inte precis.
Du har ridit ute i skogen på en häst? 
Det har jag, ja!
Du har ridit ute i skogen på en ponny? 
Det också.
Du brukar rida i ridhus eller paddock? 
Jajjamensan.
Du har haft sommarhäst? 
Vet inte om man kan kalla det sommarhäst, men lånade en häst en sommar, som det dock var tänkt en längre lånetid med.
Du har ridit mer än 1 år på ridskola? 
Uppväxt på ridskola!
Du har mer än 2 rosetter? 
Ja det har jag.
Du tycker om att hoppa? 
Tyckte bättre om det förr, men går det bra är det alltid roligt!
Du tycker om att rida dressyr?
Absolut! Bland det roligaste.
 

Vilken färg tycker du mest om på hästar? 
Jag gillar svarta hästar. Helsvarta hästar utan tecken. 
Hur många hästar har du haft? 
2.
Rider du för någon privattränare? 
Jag har inte gjort det på länge nu, men får försöka komma igång med det till våren igen.
Hur länge har du ridit? 
Sedan jag var 5 år!
Vad fick dig att börja rida? 
Jag själv! Ensam hästälskare i släkten.
Har du tävlat? 
Jadå.
Vilken gren gillar du mest? 
Dressyr har det blivit efter år som hoppfantast.
Vilket ridläger är bäst? 
Har endast varit på ett, och det är på hemmaklubben där jag växte upp.
Har du egen häst? 
Ja det har jag.
Isf, vad har du för sadlar? 
En Morris & Nolan, dressyr, och en Frank Baines, hopp.
Vad har du för träns? 
Jag har inga märkesträns utan de jag äger kommer från Hööks.
Hur många täcken har du? 
10 stycken tror jag, om jag inte har räknat fel.
Hur många benskydd har du? 
Jag har 3 set (4 i varje).
Hur många vojlokar/schabrak har du? 
Uppåt 15-20 st.
Hur många grimmor har du? 
5 st.
Hur många grimskaft har du? 
Det har jag faktiskt ingen koll på. Vi använder samma allihopa i stallet och byter mellan hästarna.
PUBLICERAT 2013-02-02 | 22:22:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad har du för färg på dina ridbyxor? 
1 par bruna, 2 par marinblå, 1 par svarta, 1 par vinröda, 1 par beiga, 1 par vita, 1 par rutiga.
Har du ridstövlar eller ridskor? 
Jag har ridstövlar. Rider dock i kängor på vintern när det är kallt!

Vad är din favorithäst för ras? 
Min favorithäst är Mårten får jag väl säga, och han är korsning Halvblod/Tinker!
Vad har du för storklek på din hjälm? 
55 och 56.

Hur bra tycker du ditt stall är från 1-10? 
10!
Är hästar ditt liv? 
Ja det skulle man nog kunna säga!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? 
Det tror jag definitivt att det gör, även om jag inte har hästplanscher och det typiska hästtjejsrummet.
Du har ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? 
Svar ja.
Du har ridit en hel svart häst/ponny? 
Indeed.
Du har ridit en fjording? 
Ja!
Du har ridit en shettis? 
Självfallet.
Du har ridit en travare? 
Det har jag, ja.
Du har hoppat högre än 50cm? 
Yes.
 

Du rider dressyr i bland? 
Det gör jag.
Du använder alltid hjälm när du rider? 
ALLA gånger! Och det hoppas jag att alla gör!!!
Du kan stallreglerna? 
Alla stall har ju olika regler, men jag kan de som de flesta stall har. Definitivt.
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? 
Skulle säga att jag är i stallet 7 gånger i veckan. Inte ofta jag åker till stallet två gånger om dagen. De är i så fall de dagar jag har utsläpp och inte rider på morgon.
Du har en speciell favorithäst/ponny? 
Min pålle, får jag som sagt säga igen.
Du rider mer än 4 gånger i veckan? 
Jag försöker i alla fall.
Du läser hästböcker? 
Gjorde det när jag var yngre.
Du bor nära ett eller flera stall? 
Nja, inte precis.
Du har ridit ute i skogen på en häst? 
Det har jag, ja!
Du har ridit ute i skogen på en ponny? 
Det också.
Du brukar rida i ridhus eller paddock? 
Jajjamensan.
Du har haft sommarhäst? 
Vet inte om man kan kalla det sommarhäst, men lånade en häst en sommar, som det dock var tänkt en längre lånetid med.
Du har ridit mer än 1 år på ridskola? 
Uppväxt på ridskola!
Du har mer än 2 rosetter? 
Ja det har jag.
Du tycker om att hoppa? 
Tyckte bättre om det förr, men går det bra är det alltid roligt!
Du tycker om att rida dressyr?
Absolut! Bland det roligaste.
 

Vilken färg tycker du mest om på hästar? 
Jag gillar svarta hästar. Helsvarta hästar utan tecken. 
Hur många hästar har du haft? 
2.
Rider du för någon privattränare? 
Jag har inte gjort det på länge nu, men får försöka komma igång med det till våren igen.
Hur länge har du ridit? 
Sedan jag var 5 år!
Vad fick dig att börja rida? 
Jag själv! Ensam hästälskare i släkten.
Har du tävlat? 
Jadå.
Vilken gren gillar du mest? 
Dressyr har det blivit efter år som hoppfantast.
Vilket ridläger är bäst? 
Har endast varit på ett, och det är på hemmaklubben där jag växte upp.
Har du egen häst? 
Ja det har jag.
Isf, vad har du för sadlar? 
En Morris & Nolan, dressyr, och en Frank Baines, hopp.
Vad har du för träns? 
Jag har inga märkesträns utan de jag äger kommer från Hööks.
Hur många täcken har du? 
10 stycken tror jag, om jag inte har räknat fel.
Hur många benskydd har du? 
Jag har 3 set (4 i varje).
Hur många vojlokar/schabrak har du? 
Uppåt 15-20 st.
Hur många grimmor har du? 
5 st.
Hur många grimskaft har du? 
Det har jag faktiskt ingen koll på. Vi använder samma allihopa i stallet och byter mellan hästarna.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0