Dokumentär - Edwina Tops-Alexander.

 
Eurosport har spelat in en dokumentär om Edwina Tops-Alexander på lite över en timme, som man nu kan se via Youtube.com! Jag har inte sett den då jag nyss kom hem, men är lite sugen på att se den när jag har tid över. Man får följa med och träffa hennes familj och kollegor och man får veta allt om hennes resa för att komma dit hon är idag. Jag tycker det låter jätteintressant! Jag vet inte hur länge den kommer ligga ute, eller om den ens kommer tas bort, men man borde nog passa på så länge den finns kvar.
PUBLICERAT 2013-02-16 | 13:20:31 | KATEGORI Tips från coachen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Eurosport har spelat in en dokumentär om Edwina Tops-Alexander på lite över en timme, som man nu kan se via Youtube.com! Jag har inte sett den då jag nyss kom hem, men är lite sugen på att se den när jag har tid över. Man får följa med och träffa hennes familj och kollegor och man får veta allt om hennes resa för att komma dit hon är idag. Jag tycker det låter jätteintressant! Jag vet inte hur länge den kommer ligga ute, eller om den ens kommer tas bort, men man borde nog passa på så länge den finns kvar.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0