Dagens söndag!

Nu har jag varit uppe en stund och jag måste säga att jag är lite trött efter igår. Jag åkte iväg och åt med mina vänner från mitt gamla stall och det är alltid lika trevligt. Vi åt tacos och efter det marrängswiss! Supergott. Det var ett tag sedan vi sågs så vi hade mycket att berätta och prata om. 
 
Idag ska jag åka till stallet runt två hade jag planerat. Ska rida på ridbanan och känna igenom honom. Longerade honom igår och han halkade till några gånger (saktade inte ner farten något för det). Mårten är jättedålig på att lyssna på mig när jag ber honom att sakta ner vid longering så han pinnade på som fasen vilket gjorde att han halkade till 3-4 gånger. Idag ska han i alla fall ridas och jag hoppas han känns lika fin som han gjorde för några dagar sedan.
 
Alf är grymt kelen och kan inte låta en vara när man är i stallet. Den här bilden är från i onsdags. 
PUBLICERAT 2013-02-17 | 10:13:00 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag varit uppe en stund och jag måste säga att jag är lite trött efter igår. Jag åkte iväg och åt med mina vänner från mitt gamla stall och det är alltid lika trevligt. Vi åt tacos och efter det marrängswiss! Supergott. Det var ett tag sedan vi sågs så vi hade mycket att berätta och prata om. 
 
Idag ska jag åka till stallet runt två hade jag planerat. Ska rida på ridbanan och känna igenom honom. Longerade honom igår och han halkade till några gånger (saktade inte ner farten något för det). Mårten är jättedålig på att lyssna på mig när jag ber honom att sakta ner vid longering så han pinnade på som fasen vilket gjorde att han halkade till 3-4 gånger. Idag ska han i alla fall ridas och jag hoppas han känns lika fin som han gjorde för några dagar sedan.
 
Alf är grymt kelen och kan inte låta en vara när man är i stallet. Den här bilden är från i onsdags. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Camilla

Håller tummarna att han är lika fin i em när du rider honom. Låter som en trevlig lördag för dig och kan tänka mig att det blev lite sent ;)

Sköt om dig och jag gillar verkligen bilden på dig och Alf :)

2013-02-17 @ 10:31:30
URL: http://millai.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0