Äcklig bootsrengöring.

 
Jag satte mig här om dagen och rengjorde tre av Mårtens boots (han har tappat en >: ) som han har haft i hagen när det var lite geggigt ett tag. Det är väl kanske inte det trevligaste som finns. Yr lerdamm precis överallt och man får passa sig så man inte sitter med munnen öppen och får in det där. Usch och fy.
 
Det är ju dock ganska så mycket lättare att få bort all smuts med en rotviska när den har torkat, än att försöka när den är blöt. Det är ju bara dömt att misslyckas! Mer torr lera for the people!
 
---
 
Det här är för övrigt min vardag när det är lerigt i hagen. FML.
Kan tillägga att vi inte har någon spolspilta!
PUBLICERAT 2013-02-13 | 09:44:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag satte mig här om dagen och rengjorde tre av Mårtens boots (han har tappat en >: ) som han har haft i hagen när det var lite geggigt ett tag. Det är väl kanske inte det trevligaste som finns. Yr lerdamm precis överallt och man får passa sig så man inte sitter med munnen öppen och får in det där. Usch och fy.
 
Det är ju dock ganska så mycket lättare att få bort all smuts med en rotviska när den har torkat, än att försöka när den är blöt. Det är ju bara dömt att misslyckas! Mer torr lera for the people!
 
---
 
Det här är för övrigt min vardag när det är lerigt i hagen. FML.
Kan tillägga att vi inte har någon spolspilta!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0