8 februari 2013

 
Tre namn du går under:
1. Frida
2. Friday
3. Frittioff
 
Tre saker som skrämmer dig:
1. Att någon av mina nära ska försvinna
2. Spindlar
3. Mörker
 
Tre saker som är typiskt dig:
1. Självständig
2. Ironi
3. Glömsk
 
Tre av dina favoritartister:
1. Coldplay
2. Mumford and Sons
3. The Sounds

Tre sanningar:
1. Jag hatar när människor är arga/sura på mig.
2. Jag går ständigt runt och tänker på min vikt.
3. Jag är väldigt upp och ner i ridmotivation. 

Tre av dina hobbys:
1. Fotografering
2. Ridning
3. Vänner

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. En egen inkomst.
2. En alldeles egen hund.
3. Cooper.
PUBLICERAT 2013-02-08 | 09:51:00 | KATEGORI I Fridas huvud | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Tre namn du går under:
1. Frida
2. Friday
3. Frittioff
 
Tre saker som skrämmer dig:
1. Att någon av mina nära ska försvinna
2. Spindlar
3. Mörker
 
Tre saker som är typiskt dig:
1. Självständig
2. Ironi
3. Glömsk
 
Tre av dina favoritartister:
1. Coldplay
2. Mumford and Sons
3. The Sounds

Tre sanningar:
1. Jag hatar när människor är arga/sura på mig.
2. Jag går ständigt runt och tänker på min vikt.
3. Jag är väldigt upp och ner i ridmotivation. 

Tre av dina hobbys:
1. Fotografering
2. Ridning
3. Vänner

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. En egen inkomst.
2. En alldeles egen hund.
3. Cooper.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0