28 feruari 2013

God dag bloggen.
 
Jag tog en sovmorgon idag, till runt tio. Jag har varit dålig på att stiga upp de senaste dagarna, måste bli bättre på det. Vilket fall, idag har jag inga planer. Jag ska se hur Mårtens rygg är och utefter det får vi se vad vi gör. Han brukar inte ha ont i ryggen så det känns lite vemodigt.
 
Har inte så mycket mer att skriva just nu, återkommer senare helt enkelt.
PUBLICERAT 2013-02-28 | 11:14:13 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God dag bloggen.
 
Jag tog en sovmorgon idag, till runt tio. Jag har varit dålig på att stiga upp de senaste dagarna, måste bli bättre på det. Vilket fall, idag har jag inga planer. Jag ska se hur Mårtens rygg är och utefter det får vi se vad vi gör. Han brukar inte ha ont i ryggen så det känns lite vemodigt.
 
Har inte så mycket mer att skriva just nu, återkommer senare helt enkelt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0