24 februari 2013

Hej bloggen!
 
Igår blev det inte mycket till bloggning efter att jag kom hem från stallet. Vi skulle bada i badtunna på kvällen och när jag var tillbaka från stallet runt kl. 15 så var de flesta som skulle bada redan här. Det resulterade i att jag inte satt vid datorn något och på så sätt bloggade jag inte heller. Vi hade fullt upp med att elda så vattnet i tunnan blev varmt och laga mat.
 
Det blev i alla fall ett litet ridpass på Mårten igår. Jag och Alice skrittade ut en runda. Jag red barbacka bara för att det var så himla länge sedan. Hade även hacket på och Mårten skötte sig fint hela vägen. Var väldigt lugn och harmonisk. Nu ska jag ta och köra till stallet för dagens runda, och jag planerar ett ridpass på banan. Tror inte det blir ett speciellt långt ridpass. Mest se så att han är med på noterna. Sedan är det hårdträning nästa vecka för då händer det lite roligare saker!
 
Under eldningen igårkväll.
PUBLICERAT 2013-02-24 | 15:08:53 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!
 
Igår blev det inte mycket till bloggning efter att jag kom hem från stallet. Vi skulle bada i badtunna på kvällen och när jag var tillbaka från stallet runt kl. 15 så var de flesta som skulle bada redan här. Det resulterade i att jag inte satt vid datorn något och på så sätt bloggade jag inte heller. Vi hade fullt upp med att elda så vattnet i tunnan blev varmt och laga mat.
 
Det blev i alla fall ett litet ridpass på Mårten igår. Jag och Alice skrittade ut en runda. Jag red barbacka bara för att det var så himla länge sedan. Hade även hacket på och Mårten skötte sig fint hela vägen. Var väldigt lugn och harmonisk. Nu ska jag ta och köra till stallet för dagens runda, och jag planerar ett ridpass på banan. Tror inte det blir ett speciellt långt ridpass. Mest se så att han är med på noterna. Sedan är det hårdträning nästa vecka för då händer det lite roligare saker!
 
Under eldningen igårkväll.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0