13 februari 2013

Nu har jag hunnit klart med dagens skoluppgifter. Hade missat en film från igår, så tittade på den nu på morgonen. Den handlade även den om elektricitetens historia och var riktigt intressant. Jag tycker att naturkunskap är ett ämne som verkligen förundrar och inspirerar. 
 
Jag ska nu vidare mot affären för att handla med mamma. Vi har knappt någon mat hemma, vilket har fått mig att sörja lite. Jag är ganska bortskämd med sådant, men det är väl skönt det! Haha. Senare i eftermiddag ska jag åka ut till stallet och rida Mr. Mårten. Får nog bli ett pass på banan idag, och se hur han är. Ska bli skoj!
 
 
PUBLICERAT 2013-02-13 | 11:05:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag hunnit klart med dagens skoluppgifter. Hade missat en film från igår, så tittade på den nu på morgonen. Den handlade även den om elektricitetens historia och var riktigt intressant. Jag tycker att naturkunskap är ett ämne som verkligen förundrar och inspirerar. 
 
Jag ska nu vidare mot affären för att handla med mamma. Vi har knappt någon mat hemma, vilket har fått mig att sörja lite. Jag är ganska bortskämd med sådant, men det är väl skönt det! Haha. Senare i eftermiddag ska jag åka ut till stallet och rida Mr. Mårten. Får nog bli ett pass på banan idag, och se hur han är. Ska bli skoj!
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0