12 februari 2013

Hej bloggen!
 
Idag har det varit ännu en dag med dålig uppdatering men det blir lätt så när man gör typ hundra saker samtidigt. Idag kom jag inte upp lika tidigt och kom inte igång med skolan direkt, då jag gick med mamma ner på stan. Vi strosade runt bland butiker och åt lunch där nere. 
 
När jag kom hem sedan kollade jag halvvägs på en film om elektricitetens historia (grymt intressant) men somnade en stund och fick sedan tokköra till stallet för att försöka komma dit i någolunda okej tid. Väl där gjorde jag de vardagliga sysslorna och pussade på min pånihest. Gick ut och gick med honom en runda, i sällskap av Alice och en unghäst de har i stallet för tillridning. Trevligt värre.
 
När jag kom hem slängde jag i mig mat och sedan har jag kollat klart på filmen jag började på i eftermiddags och efter det tittat på en till. Det har varit mycket skolarbete idag + massa annat vilket har gjort att jag har känt mig lite stressad när det blev lite nya planer. Har ingen annan än mig själv att skylla men bloggen blev lidande!
 
Imorgon däremot, har jag inte mycket skolarbete att göra och hoppas på en bättre uppdatering! Jag tycker ju trots allt att det är ganska roligt att blogga. Imorgon ska Mårten också få sig ett litet pass. Idag blev det som sagt bara en promenad, även om det är att föredra ibland!
PUBLICERAT 2013-02-12 | 22:31:13 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!
 
Idag har det varit ännu en dag med dålig uppdatering men det blir lätt så när man gör typ hundra saker samtidigt. Idag kom jag inte upp lika tidigt och kom inte igång med skolan direkt, då jag gick med mamma ner på stan. Vi strosade runt bland butiker och åt lunch där nere. 
 
När jag kom hem sedan kollade jag halvvägs på en film om elektricitetens historia (grymt intressant) men somnade en stund och fick sedan tokköra till stallet för att försöka komma dit i någolunda okej tid. Väl där gjorde jag de vardagliga sysslorna och pussade på min pånihest. Gick ut och gick med honom en runda, i sällskap av Alice och en unghäst de har i stallet för tillridning. Trevligt värre.
 
När jag kom hem slängde jag i mig mat och sedan har jag kollat klart på filmen jag började på i eftermiddags och efter det tittat på en till. Det har varit mycket skolarbete idag + massa annat vilket har gjort att jag har känt mig lite stressad när det blev lite nya planer. Har ingen annan än mig själv att skylla men bloggen blev lidande!
 
Imorgon däremot, har jag inte mycket skolarbete att göra och hoppas på en bättre uppdatering! Jag tycker ju trots allt att det är ganska roligt att blogga. Imorgon ska Mårten också få sig ett litet pass. Idag blev det som sagt bara en promenad, även om det är att föredra ibland!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0