Slutspurten.

Idag går jag in på slutspurten av mina veckor som studerande och jag ska verkligen försöka kämpa mig igenom det sista nu. Det är examinationsuppgifter och lite större inlämningsuppgifter nu de sista veckorna och snart är jag färdig med naturkunskap B (eller naturkunskap2 som den har döpts om till nu). 
 
Vad som väntar därefter är ännu oklart. Jag hoppas på att hitta ett jobb illa kvickt så att jag kan försörja mig någolunda själv. Annars är det bara att kämpa vidare! Jag har några grejer som jag ska prioritera framför annat när jag har en kontinuerlig inkomst igen som jag har skrivit upp. Vad kanske kommer ut längre fram! 
 
Men framtiden känns lockande, även om det är lite ledsamt att min tid som elev ännu en gång har tagit slut. Men blir det som jag hoppas på, så kommer det bli en hel del studerande i framtiden!
 
Studenten all over again!
PUBLICERAT 2013-04-04 | 09:04:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag går jag in på slutspurten av mina veckor som studerande och jag ska verkligen försöka kämpa mig igenom det sista nu. Det är examinationsuppgifter och lite större inlämningsuppgifter nu de sista veckorna och snart är jag färdig med naturkunskap B (eller naturkunskap2 som den har döpts om till nu). 
 
Vad som väntar därefter är ännu oklart. Jag hoppas på att hitta ett jobb illa kvickt så att jag kan försörja mig någolunda själv. Annars är det bara att kämpa vidare! Jag har några grejer som jag ska prioritera framför annat när jag har en kontinuerlig inkomst igen som jag har skrivit upp. Vad kanske kommer ut längre fram! 
 
Men framtiden känns lockande, även om det är lite ledsamt att min tid som elev ännu en gång har tagit slut. Men blir det som jag hoppas på, så kommer det bli en hel del studerande i framtiden!
 
Studenten all over again!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0