Hade inte bangat.

Alltså hade någon sagt åt mig att flytta hit hade jag faktiskt bara gått med på det. Det är helt okej alltså. Dock tyckte jag stallet var lite löjligt för de 29 500 000 kronorna som de begär. Inte lite pengar där inte! Källa.
 

Boningshuset


Upplyst ridbana och stall med kontor ovanpå.


Poolhus.

Stall.

PUBLICERAT 2013-04-08 | 21:24:34 | KATEGORI I Fridas huvud | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alltså hade någon sagt åt mig att flytta hit hade jag faktiskt bara gått med på det. Det är helt okej alltså. Dock tyckte jag stallet var lite löjligt för de 29 500 000 kronorna som de begär. Inte lite pengar där inte! Källa.
 

Boningshuset


Upplyst ridbana och stall med kontor ovanpå.


Poolhus.

Stall.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0