Genomgång över olika grejer!

Hallå allihopa! Nu är den stressigaste dagen på veckan över och det är rätt skönt må jag säga. Har hänt en del idag men det har för det mesta varit roliga grejer! Bland annat fick jag idag ett jobb, där jag börjar jobba på måndag. Det ska bli jätteroligt och är grymt taggad.
 
Igår när jag red gick det faktiskt lika bra som det gjorde när jag red i tisdags. Igår red jag dock utan att gramanen hängde på och det kändes precis lika bra faktiskt. Vilket är jätteskönt eftersom jag var lite kluven till om det var gramanen eller inte men det fick jag verkligen på kvitto igår att det inte var. Gjorde lite samma upplägg som dagen innan och övade lite på skänkelvikningar, öppnor och att han verkligen ska lyssna på mina hjälper och inte bita sig fast.
 
Idag valde jag att tömköra Mårten då han har markerat lite i ryggen (både igår och idag) och jag ville ta det säkra före det osäkra. Jag tror att det kan vara lite träningsvärk men kan såklart inte vara helt säker på det. Imorgon blir det en uteritt i varje fall och på lördag sedan kommer sadelutprovare till oss och ska kolla om våra sadlar ligger bra. Förhoppningsvis gör den jag har nu det, så slipper jag leta mer och behöver inte tänka mer på det. Då vet jag ju även att det troligen är träningsvärk i ryggen.
 
Mårten var inte sådär jättesugen på att gå ut idag tror jag inte.
PUBLICERAT 2013-04-11 | 20:00:47 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallå allihopa! Nu är den stressigaste dagen på veckan över och det är rätt skönt må jag säga. Har hänt en del idag men det har för det mesta varit roliga grejer! Bland annat fick jag idag ett jobb, där jag börjar jobba på måndag. Det ska bli jätteroligt och är grymt taggad.
 
Igår när jag red gick det faktiskt lika bra som det gjorde när jag red i tisdags. Igår red jag dock utan att gramanen hängde på och det kändes precis lika bra faktiskt. Vilket är jätteskönt eftersom jag var lite kluven till om det var gramanen eller inte men det fick jag verkligen på kvitto igår att det inte var. Gjorde lite samma upplägg som dagen innan och övade lite på skänkelvikningar, öppnor och att han verkligen ska lyssna på mina hjälper och inte bita sig fast.
 
Idag valde jag att tömköra Mårten då han har markerat lite i ryggen (både igår och idag) och jag ville ta det säkra före det osäkra. Jag tror att det kan vara lite träningsvärk men kan såklart inte vara helt säker på det. Imorgon blir det en uteritt i varje fall och på lördag sedan kommer sadelutprovare till oss och ska kolla om våra sadlar ligger bra. Förhoppningsvis gör den jag har nu det, så slipper jag leta mer och behöver inte tänka mer på det. Då vet jag ju även att det troligen är träningsvärk i ryggen.
 
Mårten var inte sådär jättesugen på att gå ut idag tror jag inte.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0