Falsterbo collection - Gina Tricot.

Gina Tricot har kommit ut med sin årliga Falsterbokollektion. Jag tycker att de verkligen lyckats den här gången när det gäller ridkläderna (det gör dem i och för sig nästan alltid) och det fanns mycket snyggt som jag verkligen hade kunnat tänka mig att ha. Det som är lite extra roligt är att de även har tagit fram lite herrkläder! Kollektionen påminner i vissa fall rätt mycket om Boråskollektionen men varför ändra ett vinnande koncept?
 
Snyggaste: Helt klart den quiltade västen!
Big no-no's: Tycker allt var snyggt i den här kollektionen, men jag är inte mycket för babyrosa.
 
PUBLICERAT 2013-04-10 | 12:04:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 2 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gina Tricot har kommit ut med sin årliga Falsterbokollektion. Jag tycker att de verkligen lyckats den här gången när det gäller ridkläderna (det gör dem i och för sig nästan alltid) och det fanns mycket snyggt som jag verkligen hade kunnat tänka mig att ha. Det som är lite extra roligt är att de även har tagit fram lite herrkläder! Kollektionen påminner i vissa fall rätt mycket om Boråskollektionen men varför ändra ett vinnande koncept?
 
Snyggaste: Helt klart den quiltade västen!
Big no-no's: Tycker allt var snyggt i den här kollektionen, men jag är inte mycket för babyrosa.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Mallan

Jättefin blogg!

Svar:
Tack så mycket!
Frida Holgersson

2013-04-10 @ 13:51:46
URL: http://malinmelin.myshowroom.se



POSTAT AV: Lina Sundelius

Jag har helt förälskat mig i den quiltade västen! Sjukt snygg!

Svar:
Jag med! Så galet snygg är den.
Frida Holgersson

2013-04-11 @ 14:53:28
URL: http://Www.liinasundell.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0