At home in my bed.

Nu är jag hemkommen igen och sitter i sängen med täcke över mig. Frös som en idiot i stallet och var superhungrig, så jag åkte hem efter att ha fixat lite i stallet. Mårten fick ytterligare en vilodag idag, som egentligen inte var planerad men jag var för lat idag helt enkelt. Men jag borstade igenom honom och sedan fick han stå med Back on Track på under skoningen vilket verkade vara uppskattat. Imorgon ska jag ta tag i mig själv och rida.
 
Ytterligare en bild från Sussiträningen i lördags.
PUBLICERAT 2013-04-08 | 17:29:27 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är jag hemkommen igen och sitter i sängen med täcke över mig. Frös som en idiot i stallet och var superhungrig, så jag åkte hem efter att ha fixat lite i stallet. Mårten fick ytterligare en vilodag idag, som egentligen inte var planerad men jag var för lat idag helt enkelt. Men jag borstade igenom honom och sedan fick han stå med Back on Track på under skoningen vilket verkade vara uppskattat. Imorgon ska jag ta tag i mig själv och rida.
 
Ytterligare en bild från Sussiträningen i lördags.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0