Vilken som helst

Hade jag fått välja vilken sadel som helst, hade jag nog valt den här från Pessoa! Jag tycker den är dösnygg men har inte vågat provsitta den i butik ännu då jag är rädd att jag ska falla pladask för den. Den finns i både svart och brunt, men självklart är det den bruna varianten jag vill ha. Den ser riktigt skön ut tycker jag!
 
PUBLICERAT 2012-09-25 | 23:34:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hade jag fått välja vilken sadel som helst, hade jag nog valt den här från Pessoa! Jag tycker den är dösnygg men har inte vågat provsitta den i butik ännu då jag är rädd att jag ska falla pladask för den. Den finns i både svart och brunt, men självklart är det den bruna varianten jag vill ha. Den ser riktigt skön ut tycker jag!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0