Söndagen den 9 september

Igår blev det ingen uppdatering för att jag hade massa grejer att göra. Hade fullt upp hela dagen, och anledningen till det var för att vi var på Gekås i Ullared nästan hela dagen! Vi åkte vid sju på morgonen och var hemma runt tre-fyra någon gång. Hittade massor att shoppa och lovar att visa det i ett senare inlägg.

Efter att vi kommit hem åt jag och min pojkvän och vilade lite, och sedan åkte vi till stallet för att motionera Mårten vilket blev i form av tömkörning med hjälp av Alice. Jag ska börja göra det i alla fall en gång i veckan för att bygga upp hans ryggmuskulatur. Han skötte sig super!

Idag ska jag rida ett dressyrpass på min pålle och efter det ska en kompis och hennes pojkvän få sitta upp och rida lite. Så det kommer bli ännu en rolig dag!
 

Bild från träningslägret i Alvesta.

PUBLICERAT 2012-09-09 | 13:20:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår blev det ingen uppdatering för att jag hade massa grejer att göra. Hade fullt upp hela dagen, och anledningen till det var för att vi var på Gekås i Ullared nästan hela dagen! Vi åkte vid sju på morgonen och var hemma runt tre-fyra någon gång. Hittade massor att shoppa och lovar att visa det i ett senare inlägg.

Efter att vi kommit hem åt jag och min pojkvän och vilade lite, och sedan åkte vi till stallet för att motionera Mårten vilket blev i form av tömkörning med hjälp av Alice. Jag ska börja göra det i alla fall en gång i veckan för att bygga upp hans ryggmuskulatur. Han skötte sig super!

Idag ska jag rida ett dressyrpass på min pålle och efter det ska en kompis och hennes pojkvän få sitta upp och rida lite. Så det kommer bli ännu en rolig dag!
 

Bild från träningslägret i Alvesta.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0