Sadelutprovning.

Idag hade vi sadelutprovare som kollade våra hästar i mitt stall. Det var roligt och galet lärorikt! Fick veta massor av nyttiga saker, samt jag fick veta en del om mina sadlar.
 
Dressyrsadeln var akut behov av omstoppning. Den var ojämn och låg inte helt 100, så nu har jag lämnat in den för omstoppning och så ska vi prova den sedan igen, alternativt att jag ska leta efter en sadel som är lite bredare fram och med ett större tum för att den ska passa mig bättre. 
 
Hoppsadeln var helt okej, i och med att jag använder den så sällan som jag gör. Så den behöver jag inte göra någonting med, vilket var skönt att höra. Den var även jämn.
 
 
PUBLICERAT 2012-09-19 | 19:09:42 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag hade vi sadelutprovare som kollade våra hästar i mitt stall. Det var roligt och galet lärorikt! Fick veta massor av nyttiga saker, samt jag fick veta en del om mina sadlar.
 
Dressyrsadeln var akut behov av omstoppning. Den var ojämn och låg inte helt 100, så nu har jag lämnat in den för omstoppning och så ska vi prova den sedan igen, alternativt att jag ska leta efter en sadel som är lite bredare fram och med ett större tum för att den ska passa mig bättre. 
 
Hoppsadeln var helt okej, i och med att jag använder den så sällan som jag gör. Så den behöver jag inte göra någonting med, vilket var skönt att höra. Den var även jämn.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0