Nya inköp!

Härom dagen var jag inne på Hööks här i staden och handlade lite. Hittade inte alls det jag var ute efter (det bruna JHschabraket jag skrivit om) men handlade in lite annat. Köpte ett bett som jag har tittat på länge nu, och funderat på om det skulle fungera på Mårten.

Anledningen till att jag inte köpt det tidigare är den enkla anledningen att jag har glömt vilket mått han har i bett. Nu chansade jag och köpte ett (dock fel storlek så fick byta).
 

Ett tredelat bett med tungfrihet och lösa ringar.


Dessutom sprang jag in på Charlies och hittade en piké som jag blev totalt förälskad i och köpte med mig hem. Supersnygg enligt mig! Tycker det var fint att den inte var helt klarröd, utan nästan lite hallonröd. Tummen upp i varje fall!

PUBLICERAT 2012-09-06 | 23:55:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Härom dagen var jag inne på Hööks här i staden och handlade lite. Hittade inte alls det jag var ute efter (det bruna JHschabraket jag skrivit om) men handlade in lite annat. Köpte ett bett som jag har tittat på länge nu, och funderat på om det skulle fungera på Mårten.

Anledningen till att jag inte köpt det tidigare är den enkla anledningen att jag har glömt vilket mått han har i bett. Nu chansade jag och köpte ett (dock fel storlek så fick byta).
 

Ett tredelat bett med tungfrihet och lösa ringar.


Dessutom sprang jag in på Charlies och hittade en piké som jag blev totalt förälskad i och köpte med mig hem. Supersnygg enligt mig! Tycker det var fint att den inte var helt klarröd, utan nästan lite hallonröd. Tummen upp i varje fall!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Karin

Vilken fantatstisk färg på tröjan!

Svar: Tack så mycket! Jag tyckte den var härlig.
Frida Holgersson

2012-09-12 @ 15:40:52





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0