Kiropraktorn

Idag har kiropraktorn varit och knäckt Mårtis lite, vilket betyder att han fick en vilodag idag.

Han hade en låsning i ryggen, så det var välbehövligt att kiropraktorn kom! Tycker det är viktigt att känna igenom hästarna professionellt till och från.

Jag och min pojkvän var i alla fall i stallet och gjorde klart allt som att mocka och fixa i ordning mat och vatten. Stallkatten kom även och myste lite.

 

PUBLICERAT 2012-09-04 | 15:42:00 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har kiropraktorn varit och knäckt Mårtis lite, vilket betyder att han fick en vilodag idag.

Han hade en låsning i ryggen, så det var välbehövligt att kiropraktorn kom! Tycker det är viktigt att känna igenom hästarna professionellt till och från.

Jag och min pojkvän var i alla fall i stallet och gjorde klart allt som att mocka och fixa i ordning mat och vatten. Stallkatten kom även och myste lite.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: fridan

vilken kiropraktor använder du? :)

kul att ni va o tävlade i helgen :D missade er dock..

Svar: Hasse Samuelsson :)
Jag missade dig också! Såg att du skulle vara med, men var för sur för att stanna och kolla... Haha.
Frida Holgersson

2012-09-04 @ 20:50:55
URL: http://kaloescha.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0