Hundvakt

Idag är jag hundvakt! Det är min mormor och morfars pärla jag ser efter när dem är iväg.

Körde och hämtade henne innan idag och åkte sedan vidare till stallet där vi tillbringat eftermiddagen. Skrittur på Mårten med Hannah och Frost (häst) och Hanna och Charlie (hund) och Nanna (hund) med då såklart!

Nu är vi hemkomna och vovve ligger utslagen här jämte mig. Det är jobbigt att vara i stallet tycker hon!

PUBLICERAT 2012-09-10 | 18:40:53 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är jag hundvakt! Det är min mormor och morfars pärla jag ser efter när dem är iväg.

Körde och hämtade henne innan idag och åkte sedan vidare till stallet där vi tillbringat eftermiddagen. Skrittur på Mårten med Hannah och Frost (häst) och Hanna och Charlie (hund) och Nanna (hund) med då såklart!

Nu är vi hemkomna och vovve ligger utslagen här jämte mig. Det är jobbigt att vara i stallet tycker hon!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0