Hemligheter om något stort.

Alla har vi någon gång genom livet velat ha någonting så mycket att bara tanken av att ha det gör en knäsvag. Ni vet den där känslan som infinner sig ganska sällan och står över alla andra ha-begär man kan tänka sig. 
 
Jag har den känslan nu. Och har haft ett tag också för den delen.Det jobbiga är att det inte är en liten grej jag vill ha, inte ens en grej. Det är en levande varelse som jag inte kan tänka mig att leva utan och jag blir galen om jag inte kan lösa det på något sätt. Det måste helt enkelt gå bara! 
 
Jag vill inte avslöja vad det är jag suktar efter, kanske, kanske får ni veta tids nog.
 

Älskade vän!
PUBLICERAT 2012-09-20 | 22:35:21 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alla har vi någon gång genom livet velat ha någonting så mycket att bara tanken av att ha det gör en knäsvag. Ni vet den där känslan som infinner sig ganska sällan och står över alla andra ha-begär man kan tänka sig. 
 
Jag har den känslan nu. Och har haft ett tag också för den delen.Det jobbiga är att det inte är en liten grej jag vill ha, inte ens en grej. Det är en levande varelse som jag inte kan tänka mig att leva utan och jag blir galen om jag inte kan lösa det på något sätt. Det måste helt enkelt gå bara! 
 
Jag vill inte avslöja vad det är jag suktar efter, kanske, kanske får ni veta tids nog.
 

Älskade vän!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0