Fotografier genom åren del 1.

När jag var yngre fotograferade jag hästar och husdjur i mängder. Jag sprang runt på ridskolan och tog kort på hästarna i hagen. Jag hjälpte till på alla tävlingar, bara för att få en chans att fotografera. Jag tog kort på installade hästar vars ägare ville ha lite finare kort och jag tog kort när folk red. Till slut fick jag ihop en samling, en samlig på x antal hundra bilder som idag bara ligger på en hårddisk och skräpar. Tänkte att jag kunde visa upp dem här i alla fall. Några av dem...
 



 

 

PUBLICERAT 2012-09-12 | 12:40:00 | KATEGORI Bilder | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
När jag var yngre fotograferade jag hästar och husdjur i mängder. Jag sprang runt på ridskolan och tog kort på hästarna i hagen. Jag hjälpte till på alla tävlingar, bara för att få en chans att fotografera. Jag tog kort på installade hästar vars ägare ville ha lite finare kort och jag tog kort när folk red. Till slut fick jag ihop en samling, en samlig på x antal hundra bilder som idag bara ligger på en hårddisk och skräpar. Tänkte att jag kunde visa upp dem här i alla fall. Några av dem...
 



 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0