Favoritprogram

Ett av mina absoluta favoritprogram är Djurakuten som nyss startat upp på TV3!
Jag drömmer om att bli veterinär, och då är det ju ganska självklart att detta program faller mig i smaken.
 
Här hittar ni djurakuten på TV3play.




PUBLICERAT 2012-09-11 | 20:49:00 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ett av mina absoluta favoritprogram är Djurakuten som nyss startat upp på TV3!
Jag drömmer om att bli veterinär, och då är det ju ganska självklart att detta program faller mig i smaken.
 
Här hittar ni djurakuten på TV3play.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Andrea

Åh, det är ett av mina favvo program med!! Vill bli veterinär så det är ganska självklart att det är mitt favvo brogram ;)

Svar: Ja det är fantastiskt! Följer det slaviskt, haha.
Frida Holgersson

2012-09-13 @ 19:44:44
URL: http://stockbymuppen.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0