Dagens ridpass.

Idag kändes Mårten ok, och jag tror, om jag hade haft lite tid på mig, att jag hade kunnat rida igenom det.

Jag gjorde mycket övergångar och tempoväxlingar och började på arbetet med halter lite. Hann dock inte rida klart men får kämpa igenom det imorgon alternativt tisdag.

Känner att jag vill förbättra bloggen. Vill utveckla tankarna om företag och våga satsa. Mycket på gång.

PUBLICERAT 2012-09-10 | 01:07:34 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag kändes Mårten ok, och jag tror, om jag hade haft lite tid på mig, att jag hade kunnat rida igenom det.

Jag gjorde mycket övergångar och tempoväxlingar och började på arbetet med halter lite. Hann dock inte rida klart men får kämpa igenom det imorgon alternativt tisdag.

Känner att jag vill förbättra bloggen. Vill utveckla tankarna om företag och våga satsa. Mycket på gång.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Alice

Gud vilken fin bild på er två!

Svar: Vad gullig du är, Alice. Tack!
Frida Holgersson

2012-09-10 @ 14:56:27
URL: http://nattstad.se/lillrunosson





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0