Dagens ridpass.

En uteritt blev det idag. En med bara skritt (förutom de sista tio metrana som jag travade för att undkomma regnet). Vi red på vägar plus att jag tog en liten extrarunda i skogen.
 
Jag bröt av en pinne på vägen som jag höll emellan tummarna istället för ett spö, för att jag skulle hålla händerna stilla. Mårten var väldigt stirrig idag, och tittig faktiskt, något som han aldrig brukar vara annars. Han slängde sig en gång till och med. Det fungerade av denna anledning inte sådär jättebra med pinnen mellan tummarna, eftersom han hade fullt upp med att titta på allt och alla och inte hade tid att koncentrera sig på mig.
 
Imorgon blir det ännu en uteritt, dock lite längre tror jag nog. Då ska jag även försöka få honom lite mer koncentrerad än vad han var idag.
 

Mitt hjärta påväg in från hagen (liten matpaus bara).
PUBLICERAT 2012-09-20 | 19:13:00 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En uteritt blev det idag. En med bara skritt (förutom de sista tio metrana som jag travade för att undkomma regnet). Vi red på vägar plus att jag tog en liten extrarunda i skogen.
 
Jag bröt av en pinne på vägen som jag höll emellan tummarna istället för ett spö, för att jag skulle hålla händerna stilla. Mårten var väldigt stirrig idag, och tittig faktiskt, något som han aldrig brukar vara annars. Han slängde sig en gång till och med. Det fungerade av denna anledning inte sådär jättebra med pinnen mellan tummarna, eftersom han hade fullt upp med att titta på allt och alla och inte hade tid att koncentrera sig på mig.
 
Imorgon blir det ännu en uteritt, dock lite längre tror jag nog. Då ska jag även försöka få honom lite mer koncentrerad än vad han var idag.
 

Mitt hjärta påväg in från hagen (liten matpaus bara).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0