Dagens ridpass.

Stalltiden började väldigt bra idag, då de ringde från butiken och berättade att min sadel vart klar! Åkte och hämtade ut den direkt och köpte även ett pannband (bild kommer imorgon) när jag ändå var där. Till min ännu större glädje låg sadeln BRA på Mårten! Blev så lycklig att jag nästan tjöt rakt ut. Fantastiskt att det bara behövdes lite omstoppning och så blev den som ny!
 
Dagens ridpass fortsatte i samma stuk som igår. Jag försökte tänka på vad Anna hade berättat igår och jag tyckte Mårren kändes mycket, mycket bättre idag än vad han gjort senaste veckorna! Vilket är jätteskönt såklart. 
 
Han är fortfarande lite seg och vill inte riktigt gå fram alltid, men jag tror det bättrar sig faktiskt. Ska prova att rida med sporrar imorgon, för att se hur han känns då. Han är ju lite seg i perioder när han tycker det är lite jobbigare. Så jag oroar mig inte speciellt mycket över det.
 
Hannah tog lite bilder idag, trots att det var väldigt dåligt ljus så blev det några man såg hur det såg ut på. Ingen genomtänkt outfit idag, utan vi körde på det som kändes bra!
 
 
 
 
Att alla bilderna är i samma varv är faktiskt ren och skär slump...
PUBLICERAT 2012-09-25 | 22:25:00 | KATEGORI Vardagspass | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stalltiden började väldigt bra idag, då de ringde från butiken och berättade att min sadel vart klar! Åkte och hämtade ut den direkt och köpte även ett pannband (bild kommer imorgon) när jag ändå var där. Till min ännu större glädje låg sadeln BRA på Mårten! Blev så lycklig att jag nästan tjöt rakt ut. Fantastiskt att det bara behövdes lite omstoppning och så blev den som ny!
 
Dagens ridpass fortsatte i samma stuk som igår. Jag försökte tänka på vad Anna hade berättat igår och jag tyckte Mårren kändes mycket, mycket bättre idag än vad han gjort senaste veckorna! Vilket är jätteskönt såklart. 
 
Han är fortfarande lite seg och vill inte riktigt gå fram alltid, men jag tror det bättrar sig faktiskt. Ska prova att rida med sporrar imorgon, för att se hur han känns då. Han är ju lite seg i perioder när han tycker det är lite jobbigare. Så jag oroar mig inte speciellt mycket över det.
 
Hannah tog lite bilder idag, trots att det var väldigt dåligt ljus så blev det några man såg hur det såg ut på. Ingen genomtänkt outfit idag, utan vi körde på det som kändes bra!
 
 
 
 
Att alla bilderna är i samma varv är faktiskt ren och skär slump...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: My

Vilken härlig teckning! :)
Vad har du för sadel?

Svar: Ja den är rätt speciell! :)Jag har en dressyr Morris&Nolan, sedan en hopp Frank Baines!
Frida Holgersson

2012-10-10 @ 20:17:56
URL: http://sonntags.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0