Bilder från tävlingen

Tänkte jag kunde lägga in lite bilder från tävlingen. Utvärderingen kommer i ett annat inlägg. Bilderna är inte speciellt bra, då min kamera inte vill samarbeta när ljuset blir lite lägre än vad den tycker det borde vara, men what to do.







PUBLICERAT 2012-09-04 | 11:17:00 | KATEGORI Bilder | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tänkte jag kunde lägga in lite bilder från tävlingen. Utvärderingen kommer i ett annat inlägg. Bilderna är inte speciellt bra, då min kamera inte vill samarbeta när ljuset blir lite lägre än vad den tycker det borde vara, men what to do.







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0