Besök hos Isa!

Idag ska jag hälsa på hos Isa! Min barndomsvän som var och hälsade på lite förra veckan. Vad jag har förstått det som ska vi rida ut på två av hennes pållar, och sedan ska jag ta lite kort på henne när hon rider en av de andra. Var längesen jag red en annan häst än Mårten, så ska bli kul.
 

Här är bruttan! (Snodde bilden av dig sötnos.)

PUBLICERAT 2012-09-13 | 14:00:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag ska jag hälsa på hos Isa! Min barndomsvän som var och hälsade på lite förra veckan. Vad jag har förstått det som ska vi rida ut på två av hennes pållar, och sedan ska jag ta lite kort på henne när hon rider en av de andra. Var längesen jag red en annan häst än Mårten, så ska bli kul.
 

Här är bruttan! (Snodde bilden av dig sötnos.)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0