5 september

Idag ska Mårten få en kortare skrittur. Tror att jag ska gå med honom istället för att rida, får jag lite motion också! Imorgon kommer en vän till stallet för att se hur det ser ut nu. Har känt henne sedan barnsben men inte träffat på några månader så det ska bli roligt!
 


PUBLICERAT 2012-09-05 | 14:17:00 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag ska Mårten få en kortare skrittur. Tror att jag ska gå med honom istället för att rida, får jag lite motion också! Imorgon kommer en vän till stallet för att se hur det ser ut nu. Har känt henne sedan barnsben men inte träffat på några månader så det ska bli roligt!
 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0