Heartland

Jag är en riktig seriemänniska. Tittar mycket hellre på serier än film.
För tillfället har jag en hästserie som jag följer slaviskt. Den har hållit på i några år,
men den är fantastisk! Jag lär mig en hel del genom den också, haha.
 
Serien handlar om Amy och hennes familj som bor på en hästranch i Hudson, Alberta. Amy kallas för "miracle-girl" då hon har en fantastisk talang för att få hästar att lita på henne och göra som hon vill. Hon jobbar med problemhästar och får det mesta att verka enkelt. Mycket händer på gården och det är alltid något äventyr framför Amy och de andra!
 
 
 
 
 
PUBLICERAT 2012-10-11 | 08:43:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är en riktig seriemänniska. Tittar mycket hellre på serier än film.
För tillfället har jag en hästserie som jag följer slaviskt. Den har hållit på i några år,
men den är fantastisk! Jag lär mig en hel del genom den också, haha.
 
Serien handlar om Amy och hennes familj som bor på en hästranch i Hudson, Alberta. Amy kallas för "miracle-girl" då hon har en fantastisk talang för att få hästar att lita på henne och göra som hon vill. Hon jobbar med problemhästar och får det mesta att verka enkelt. Mycket händer på gården och det är alltid något äventyr framför Amy och de andra!
 
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0