Föreläsning med Peter Winslow

Igårkväll vart jag och en kompis från stallet på en föreläsning om sadelutprovning. Riktigt intressant och man fick många tips på hur man skulle se om sin sadel passade och vad man annars kunde göra för att få den att passa på andra vis än att nödvändigtvis behöva byta den (det är ju dock det att rekomendera).
 
Idag är det upp till bevis, för att använda hans metoder och se om jag lärde mig något och om min sadel verkligen ligger så bra som jag tror.
PUBLICERAT 2012-10-12 | 10:01:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igårkväll vart jag och en kompis från stallet på en föreläsning om sadelutprovning. Riktigt intressant och man fick många tips på hur man skulle se om sin sadel passade och vad man annars kunde göra för att få den att passa på andra vis än att nödvändigtvis behöva byta den (det är ju dock det att rekomendera).
 
Idag är det upp till bevis, för att använda hans metoder och se om jag lärde mig något och om min sadel verkligen ligger så bra som jag tror.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0