Dagens

Har precis kollat klart på första världskupstävlingen och tyvärr placerade sig inte vår kung, Rolf-Göran Bengtsson. Det var verkligen nerve wracking att titta på omhoppningen, som vanligt, men precis lika roligt som vanligt också. 
 
Idag står det dressyrande och klippning på schemat. Ska slänga i mig lite mat alldeles strax, och sedan ta lilla röda bilen och köra mot stallet. Får se hur länge jag blir där, men det blir nog några timmar i alla fall.
 
PUBLICERAT 2012-10-14 | 14:26:30 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har precis kollat klart på första världskupstävlingen och tyvärr placerade sig inte vår kung, Rolf-Göran Bengtsson. Det var verkligen nerve wracking att titta på omhoppningen, som vanligt, men precis lika roligt som vanligt också. 
 
Idag står det dressyrande och klippning på schemat. Ska slänga i mig lite mat alldeles strax, och sedan ta lilla röda bilen och köra mot stallet. Får se hur länge jag blir där, men det blir nog några timmar i alla fall.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0