Promenad

Idag har jag tänkt skritta en runda alternativt skrittjobba på banan, men när jag borstade igenom min fining märkte jag att han var lite varm på utaidan av kotan vänster bak. Jag jämförde och klämde och kände men kunde inte märka av någon svullnad utan bara lite värme.

Igår löshoppade jag honom och en gång lyckades han få bommen mellan bakbenen i språnget (fråga mig inte hur) och jag började direkt fundera på om han slog i sig då. Kanske har han slagit sig i hagen? Jag ställde i alla fall in planen på att rida bara för att vara på den säkra sidan (nojig) och gick med honom ca 20min istället.

Imorgon ska jag känna igen, så får vi se.

PUBLICERAT 2012-11-18 | 00:09:47 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag tänkt skritta en runda alternativt skrittjobba på banan, men när jag borstade igenom min fining märkte jag att han var lite varm på utaidan av kotan vänster bak. Jag jämförde och klämde och kände men kunde inte märka av någon svullnad utan bara lite värme.

Igår löshoppade jag honom och en gång lyckades han få bommen mellan bakbenen i språnget (fråga mig inte hur) och jag började direkt fundera på om han slog i sig då. Kanske har han slagit sig i hagen? Jag ställde i alla fall in planen på att rida bara för att vara på den säkra sidan (nojig) och gick med honom ca 20min istället.

Imorgon ska jag känna igen, så får vi se.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0